معاون آموزشی دانشگاه علمی کاربردی، محوریت آمایش آموزش عالی و نگاه ویژه این دانشگاه به کدرشتههای دارای تضمین اشتغال را به لحاظ مبانی تشریح و آثار آن در پذیرش دانشجوی سال ۱۴۰۲ را بیان کرد. به گزارش ایسنا، دکتر اصغر کشتکار در جلسه وبیناری که به منظور تبیین و پیشبرد صحیح و بههنگام برنامههای تحولی […]
معاون آموزشی دانشگاه علمی کاربردی، محوریت آمایش آموزش عالی و نگاه ویژه این دانشگاه به کدرشتههای دارای تضمین اشتغال را به لحاظ مبانی تشریح و آثار آن در پذیرش دانشجوی سال ۱۴۰۲ را بیان کرد.
به گزارش ایسنا، دکتر اصغر کشتکار در جلسه وبیناری که به منظور تبیین و پیشبرد صحیح و بههنگام برنامههای تحولی سال ۱۴۰۲ واحدهای استانی در امور نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی، با حضور و مشارکت روسا، معاونین علمی و مسئولین نظارت و ارزیابی واحدهای استانی این دانشگاه برگزار شد، ضمن بیان این مطلب سیاستها و خط مشیهای پذیرش دانشجو را تبیین کرد.
دکتر کشتکار محوریت آمایش آموزش عالی و نگاه ویژه دانشگاه جامع علمی کاربردی به کدرشتههای دارای تضمین اشتغال را به لحاظ مبانی تشریح و آثار آن در پذیرش ۱۴۰۲ را بیان کرد.
سپس دکتر فتحیان معاون نظارت و سنجش دانشگاه ضمن بیان کلیات و ملاحظات ۶ شاخص تحولی مرتبط با امور نظارت و سنجش، بر ضرورت مشارکت جدی واحدهای استانی و تحقق اهداف منطبق با سنجههای تعریف شده، تاکید کرد.
در ادامه حوزه های نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت و دفتر صلاحیت حرفهای دانشگاه جامع علمی کاربردی، ابعاد اجرایی، نقاط هدفگذاری شده و سنجههای رصد میزان تحقق اهداف را تشریح و با مشارکت واحدهای استانی موضوعات کلیدی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
در بخش پایانی این وبینار، جلسه اختصاصی توسط حوزه نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت با مسئولین نظارت و ارزیابی واحدهای استانی برگزار شد. در این بخش با طرح سوالاتی از توانمندی و دانش سازمانی همکاران ارزیابی اولیه و تشخیصی انجام شد و در ادامه بر ضرورت توسعه مستمر و مداوم دانش و آگاهی سازمانی کارشناسان تاکید شد.
انتهای پیام
برچسب های :
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ستهبان نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.