وحید کرمالهی در گفتوگو با ایسنا اظهار کرد: از ۳۴ کیلومتر چهارخطه ازنا- شازند، ۲۵ کیلومتر آن را به پایان رساندیم.
وی اضافه کرد: قطعه آخر ازنا- شازند را شرکتی که با وزارتخانه ارتباط داشت به انجام رسانده و در طی شش ماه هفت کیلومتر راه شوسه را ایمنیسازی کرد و نیوجرسی گذاشت.
مدیرکل راه و شهرسازی لرستان افزود: با انجام این کار توسط شرکت مذکور، تصمیم بر آن شد که شرکت ساخت مناقصه را برگزار کند و با همین سرعت قطعه آخر را به انجام برساند.
کرمالهی بیان کرد: پیشبینی میشود چهارخطه ازنا- شازند در حوزه لرستان بهار ۱۴۰۳ به پایان برسد.
وی در خصوص کریدور غرب که قسمت نورآباد- هرسین آن مربوط به حوزه استحفاظی لرستان است، گفت: این پروژه دست شرکت ساخت بوده و به راه و شهرسازی لرستان تفویض نشده است.
محور نورآباد به سمت خرمآباد بیش از ۸۵ درصد پیشرفت دارد
مدیرکل راه و شهرسازی لرستان در ادامه با بیان اینکه محور نورآباد به سمت خرمآباد بیش از ۸۵ درصد پیشرفت دارد و آنتنی الشتر – فیروزآباد را نیز به آن اضافه کردیم، بیان کرد: از مجموع ۱۴ کیلومتر محور الشتر – فیروزآباد ۱۳ کیلومتر آن انجام شده است.
کرمالهی اضافه کرد: از محور خرمآباد – نورآباد نیز شش کیلومتر حد فاصل پلیس راه به سمت فیروزآباد و هفت کیلومتر از فیروزآباد به سمت نورآباد در حال انجام بوده که شش کیلومتر آن آماده آسفالت است.
وی گفت: قیر برای آسفالت فیروزآباد به سمت نورآباد تامین شده و به پیمانکار داده شده تا آن را تکمیل کند.
مدیرکل راه و شهرسازی لرستان اظهار کرد: پیمانکار کمربندی دورود نیز شرکت ساخت بوده و این پروژه به راه و شهرسازی لرستان تفویض نشده است.
کرمالهی اضافه کرد: در کشور طرحهای نیمهتمام بسیار زیادی وجود دارد و انجام پروژهها با فشارها و اهرمهای فراسازمانی شروع میشوند که گاهی اوقات با کمبود اعتبار مواجه میشوند و بر این اساس باید پروژهها اولویتبندی شوند.
انتهای پیام