شبکه متروی تهران در حال حاضر برای کاهش سرفاصله حرکت قطارها به ۱۵۰۰ دستگاه واگن احتیاج دارد، اما باتوجه به افزایش تعداد خطوط مترو و ایستگاه برای ۱۰ سال آینده، نیاز است تا چهار هزار و ۴۳۰ دستگاه واگن، وارد خطوط مترو شود. در دنبال کردن راهکارهای توسعۀ ناوگانِ حمل و نقل زیرزمینی، مسالۀ اورهال […]
شبکه متروی تهران در حال حاضر برای کاهش سرفاصله حرکت قطارها به ۱۵۰۰ دستگاه واگن احتیاج دارد، اما باتوجه به افزایش تعداد خطوط مترو و ایستگاه برای ۱۰ سال آینده، نیاز است تا چهار هزار و ۴۳۰ دستگاه واگن، وارد خطوط مترو شود. در دنبال کردن راهکارهای توسعۀ ناوگانِ حمل و نقل زیرزمینی، مسالۀ اورهال قطارهای قدیمی نیز در دستور کار قرار گرفته است. اکنون باید دید وعدۀ مدیران شهری برای اورهال واگنهای موجود با چه کیفیتی انجام میشود و تلاشها برای ورود واگنهای جدید به نتیجه میرسد؟