به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله لطف الله دژکام چهارشنبه شب در دیدار با مدیران و معاونان ادارات سازمان تبلیغات اسلامی فارس در شیراز بیان کرد: سابقه روحانیت سازمان تبلیغات، تقریباً به سبک سنتی است. حوزه هنری نیز در راستای کار سازمان تبلیغات به نحوی انجام وظیفه میکند که البته سبک دیگری را دنبال میکند. […]
به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله لطف الله دژکام چهارشنبه شب در دیدار با مدیران و معاونان ادارات سازمان تبلیغات اسلامی فارس در شیراز بیان کرد: سابقه روحانیت سازمان تبلیغات، تقریباً به سبک سنتی است. حوزه هنری نیز در راستای کار سازمان تبلیغات به نحوی انجام وظیفه میکند که البته سبک دیگری را دنبال میکند.
وی، ضمن تاکید بر لزوم تحلیل سبک کار امام در ادامه افزود: متأسفانه ما در بحث تبلیغ از این نوع تحلیل غافل هستیم، محتوا را یاد گرفتیم اما در ارائه روش آن باید تلاش بیشتری داشته باشیم.
امام جمعه شیراز اظهار کرد: امکانات ما به تناسب نیازها، کم است. میبایست در همین راستا بیندیشیم که امام به چه سبکی سخن میگفتند که تأثیرگذار بود. فرض را بر این بگذارید که هیچ کاری نکنیم اما، منبری که میتوانیم باشیم.
آیت الله دژکام افزود: در کار تبلیغ اگر به ملاک اثرگذاری کار خود، ارزش دهیم؛ باید دنبال چیزی بگردیم که در منبریهای قدیم ما وجود داشت، قدیمیها توسل داشتند و به دنبال اثربخشی حرفشان بودند چیزی فراتر از ظاهر کلمات وجود داشت که به میدان میآمدند و تأثیر گذار بود.
برچسب های :
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ستهبان نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.