به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «استراتژی رسانه اجتماعی» نوشته فیلیپ. جی. کلمپیت به تازگی با ترجمه محسن قدمی، مریم فهیما و علیرضا مختاری توسط انتشارات ایران منتشر و روانه بازار نشر شده است. این کتاب همراه با مثالهای متنوع، چارچوبی روشمند برای رقابت در دنیای رسانههای اجتماعی ارائه میدهد. افرادی که رسانههای اجتماعی را بستری […]
به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «استراتژی رسانه اجتماعی» نوشته فیلیپ. جی. کلمپیت به تازگی با ترجمه محسن قدمی، مریم فهیما و علیرضا مختاری توسط انتشارات ایران منتشر و روانه بازار نشر شده است.
این کتاب همراه با مثالهای متنوع، چارچوبی روشمند برای رقابت در دنیای رسانههای اجتماعی ارائه میدهد. افرادی که رسانههای اجتماعی را بستری برای تولید و انتشار محتوا قرار دادهاند و تمایل به تعامل دوسویه با مخاطبان و مشتریان دارند میتوانند از مطالب این کتاب برای مدیریت محتوا استفاده کنند. همچنین برنامهریزی و عملیات در فضای رسانههای اجتماعی را بیان میکند.
مؤلف کتاب در فصل اول با عنوان «استراتژی رسانه اجتماعی» رهبران و مدیران ارشد، دانشگران تحقیق و توسعه، بازاریابها، کارشناسان روابط عمومی، متخصصان ارتباطات درونسازمانی، کارشناسان مدیریت سرمایههای انسانی، روزنامهنگاران، صاحبان مشاغل کوچک، چهرههای معروف هنری، سیاستمداران و اندیشمندان را مورد مخاطب قرار میدهد.
برچسب های :
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ستهبان نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.