به گزارش خبرگزاری مهر، بابک محمودی، سرپرست سازمان امداد و نجات، گفت: به صورت میانگین هر روز، ۴۵۰ سوال امدادگران در سامانه پاسخگویی به امدادگران، پاسخ داده میشود. وی ادامه داد: این مرکز به منظور، رفع ابهامات امدادگران در حوزههای مختلف بیمه، درجهبندی، امریه سربازی، کمک هزینه ایاب و ذهاب، رفاهیات، پایگاهها، مراکز عملیاتی و […]
به گزارش خبرگزاری مهر، بابک محمودی، سرپرست سازمان امداد و نجات، گفت: به صورت میانگین هر روز، ۴۵۰ سوال امدادگران در سامانه پاسخگویی به امدادگران، پاسخ داده میشود.
وی ادامه داد: این مرکز به منظور، رفع ابهامات امدادگران در حوزههای مختلف بیمه، درجهبندی، امریه سربازی، کمک هزینه ایاب و ذهاب، رفاهیات، پایگاهها، مراکز عملیاتی و سایر امور، راهاندازی شده است.
محمودی افزود: امدادگران استانهای آذربایجان شرقی، لرستان و خراسان رضوی بیشترین تماس تلفنی را با سامانه داشتهاند.
سرپرست سازمان امداد و نجات عنوان کرد: بیشترین دلیل تماس امدادگران مربوط به ابهامات بیمهای، امریه سربازی و حقالزحمه بوده است.
گفتنی است، سامانه پاسخگویی به امور امدادگران، با شماره ۱۱۲_۰۲۱۶۴۰۴۲۱۰۰ از ساعت ۸ صبح تا پایان وقت اداری، آماده پاسخگویی به ابهامات امدادگران است.
برچسب های :
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ستهبان نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.