به گزارش خبرگزاری مهر، سردار مهدی معصوم بیگی، رئیس بازرسی کل فراجا در تشریح فرآیند پاسخگویی به پیامهای مردمی مرتبط با مأموریت پلیس در ایام منتهی به اربعین حسینی، اظهار داشت: در راستای بهبود و ارتقا فرآیند امنیت آفرینی و خدمات رسانی به زوار حسینی، کارگروه پایش و رصد پیامهای مردمی در ذیل قرارگاه یاسر بازرسی کل فراجا از بیست و هشتم مردادماه راه اندازی شده است.
وی افزود: با تشکیل جلسات کارشناسی روزانه در مرکز ۱۹۷ و بازخورد گیری از پیامهای واصله به سامانههای در اختیار بازرسی کل، درخواستها و پیشنهادهای زائران اباعبدالله الحسین (ع) مستمرا بررسی و به مراجع و مبادی تصمیمگیری انتظامی از طریق قرارگاه یاسر بازرسی کل منعکس و اعلام میشود.
سردار معصوم بیگی با قدردانی از همکاری مردم با پلیس در اصلاح و بهبود فرآیندهای خدمات رسانی پلیس در تشریح ماهیت پیامهای واصله به مرکز ۱۹۷ گفت: در بازه زمانی ۱۲ روزه از آغاز فعالیت قرارگاه یاسر اربعین حسینی، هزاران پیام مردمی مرتبط با موضوع اربعین حسینی ثبت شده است که بیش از ۵۰ درصد پیامها تقدیر و پیشنهاد بوده است.
رئیس بازرسی کل فراجا رفع میدانی نواقص و جلوگیری از تکرار خطاهای مأموریتی را از رویکردهای بازرسی در مأموریت اربعین حسینی عنوان کرد و ادامه داد: تیمهای بازرسی مستقر در مناطق و مراکز خدماترسان انتظامی و پایانههای مرزی، ضمن احصاء و رفع میدانی مشکلات، درخواستها و پیشنهادهای اصلاحی شهروندان در این خصوص را مد نظر قرار داده و زمینه اجرای آن را فراهم مینمایند.
این مقام ارشد انتظامی پیامهای کاربردی و مردمی واصله به سامانه ۱۹۷ را بیانگر احساس مسئولیت شهروندان و نقش آفرین در تعالی مأموریتهای انتظامی مرتبط با اربعین حسینی ارزیابی و خاطرنشان کرد: دفاتر نظارت همگانی بازرسی در اقصی نقاط کشور آماده ثبت، ضبط و رسیدگی به درخواستهای حضوری و تلفنی شهروندان در هر ساعت از شبانه روز هستند.