رییس سازمان مدیریت و برنامهریزی استان تهران با اشاره به لزوم ارزیابی عملکرد و سنجش رضایتمندی مردم از دستگاههای اجرایی استان تهران، از اتصال دستگاههای اجرایی به سامانه سنجش رضایتمندی خبر داد. علاءالدین ازوجی در گفت و گو با ایسنا، در تشریح نحوه ارزیابی عملکرد و سنجش رضایتمندی مردم از دستگاههای اجرایی استان تهران گفت: […]
رییس سازمان مدیریت و برنامهریزی استان تهران با اشاره به لزوم ارزیابی عملکرد و سنجش رضایتمندی مردم از دستگاههای اجرایی استان تهران، از اتصال دستگاههای اجرایی به سامانه سنجش رضایتمندی خبر داد.
علاءالدین ازوجی در گفت و گو با ایسنا، در تشریح نحوه ارزیابی عملکرد و سنجش رضایتمندی مردم از دستگاههای اجرایی استان تهران گفت: ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی یکی از ماموریتهای اصلی این سازمان است که در قانون پیش بینی شده و بر اساس شاخصهای عمومی و اختصاصی هر دستگاه، سنجیده میشود.
وی افزود: در حوزه شاخصهای عمومی، رضایتمندی مردم، نحوه اطلاع رسانی، بهرهوری، تعالی و عدالت سازمانی مد نظر بوده و در حوزه شاخصهای اختصاصی نیز وظایف و ماموریتهای هر یک از دستگاهها به صورت جداگانه بررسی میشود.
وی ادامه داد: تمامی دستگاههای اجرایی باید به سامانه سنجش رضایتمندی مردم از کارکنان دولت متصل شوند و نظرات، پیشنهادات و شکایات مردم از طریق این سامانه مورد تجزیه و تحلیل قرار خواهد گرفت. در حقیقت هدف اصلی از اجرای این طرح مشارکت مردم در اقدامات دولت برای بهبود عملکرد و افزایش رضایتمندی آنان از خدمات دولتی است.
رییس سازمان مدیریت و برنامهریزی استان تهران تاکید کرد: در سامانه سنجش رضایتمندی مردم که از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور رصد میشود، برای تمامی کارکنان دولت شناسه دو بُعدی تعریف شده که از طریق نرم افزار تلفن همراه، امکان ثبت نظر اعم از تشکر و یا شکایت فراهم میشود.
انتهای پیام
برچسب های :
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ستهبان نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.