در راستای نهضت پاسخگویی و تعامل مستقیم با شهروندان، مدیران شهرداری شیراز در هفته پیش رو از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷، پاسخگوی سوالات و دغدغههای شهروندان در قالب طرح روی خط شهر هستند. در راستای نهضت پاسخگویی و تعامل مستقیم با شهروندان، مدیران شهرداری شیراز در هفته پیش رو از طریق سامانه ارتباطات مردمی […]
در راستای نهضت پاسخگویی و تعامل مستقیم با شهروندان، مدیران شهرداری شیراز در هفته پیش رو از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷، پاسخگوی سوالات و دغدغههای شهروندان در قالب طرح روی خط شهر هستند.
در راستای نهضت پاسخگویی و تعامل مستقیم با شهروندان، مدیران شهرداری شیراز در هفته پیش رو از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷، پاسخگوی سوالات و دغدغههای شهروندان در قالب طرح روی خط شهر هستند.
این اقدام، فرصتی بیواسطه برای طرح مسائل شهری و دریافت پاسخهای شفاف و سریع از سوی مسئولین مربوطه را فراهم میکند.
بر این اساس، هادی شهدوست شیرازی و محمدعلی چوبینی معاونان شهردار در حوزههای حملونقل و فرهنگی در روزهای ۲۰ و ۲۲ اردیبهشتماه و همچنین صمد پناهیان، حمید کشتار و پژمان شفیعی رؤسای سازمانهای شهرداری در حوزههای خدمات شهری شامل مدیریت پسماند، سیمامنظر و ساماندهی مشاغل شهری در روزهای ۲۱، ۲۳ و ۲۴ اردیبهشتماه از ساعت ۱۰ تا ۱۱ به صورت تلفنی پاسخگوی سوالات و مشکلات شهروندان در حوزههای مختلف مدیریت شهری خواهند بود.
برنامه روی خط شهر، گامی عملی در راستای افزایش رضایتمندی شهروندان و ارتقای سطح مشارکت آنها در اداره شهر به شمار میرود.