در راستای نهضت پاسخگویی و تعامل مستقیم با شهروندان، مدیران شهرداری شیراز در هفته پیش رو از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷، پاسخگوی سؤالات و دغدغههای شهروندان در قالب طرح روی خط شهر هستند. به گزارش پیام خبر، در راستای نهضت پاسخگویی و تعامل مستقیم با شهروندان، مدیران شهرداری شیراز در هفته پیش رو از […]
در راستای نهضت پاسخگویی و تعامل مستقیم با شهروندان، مدیران شهرداری شیراز در هفته پیش رو از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷، پاسخگوی سؤالات و دغدغههای شهروندان در قالب طرح روی خط شهر هستند.
به گزارش پیام خبر، در راستای نهضت پاسخگویی و تعامل مستقیم با شهروندان، مدیران شهرداری شیراز در هفته پیش رو از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷، پاسخگوی سؤالات و دغدغههای شهروندان در قالب طرح روی خط شهر هستند.
این اقدام، فرصتی بیواسطه برای طرح مسائل شهری و دریافت پاسخهای شفاف و سریع از سوی مسئولین مربوطه را فراهم میکند.
برایناساس، عبدالله زارعی مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری ۲۸ اردیبهشتماه و همچنین سجاد خلیلی و علی پولادیان رؤسای ادارات تخلفات شهری و پیشگیری و ساماندهی آسیبهای اجتماعی در روزهای ۲۹ و ۳۰ اردیبهشتماه از ساعت ۱۰ تا ۱۱ بهصورت تلفنی پاسخگوی سؤالات و مشکلات شهروندان در حوزههای مختلف مدیریت شهری خواهند بود.
برنامه روی خط شهر، گامی عملی در راستای افزایش رضایتمندی شهروندان و ارتقای سطح مشارکت آنها در اداره شهر به شمار میرود.