خدمات ویژه مشتریان تجاری عنوان طرحی است که به تازگی توسط مخابرات راه اندازی شده است. به گزارش پیام خبر، خدمات ویژه مشتریان تجاری عنوان طرحی است که به تازگی توسط مخابرات راه اندازی شده است. با هدف ارتقاء سطح خدماترسانی و افزایش رضایتمندی مشتریان تجاری، ارائه خدمات ارتباطی پیشرفته، پایدار و اختصاصی به این […]
خدمات ویژه مشتریان تجاری عنوان طرحی است که به تازگی توسط مخابرات راه اندازی شده است.
به گزارش پیام خبر، خدمات ویژه مشتریان تجاری عنوان طرحی است که به تازگی توسط مخابرات راه اندازی شده است.
با هدف ارتقاء سطح خدماترسانی و افزایش رضایتمندی مشتریان تجاری، ارائه خدمات ارتباطی پیشرفته، پایدار و اختصاصی به این بخش طرح، «خدمات ویژه مشترکین تجاری» راهاندازی شده است.
این سامانه با هدف تسهیل در دریافت خدمات مخابراتی توسط کسبوکارها، اصناف و مشاغل مختلف طراحی گردیده و امکان بهرهمندی از خدمات بدون نیاز به مراجعه حضوری را برای مشترکین تجاری فراهم میسازد.
بر اساس این گزارش، مشترکین تجاری میتوانند به صورت غیرحضوری و. بدون نیاز به مراجعه حضوری نسبت به دریافت خدمات اقدام کنند.
استفاده از سامانه و اپلیکیشن «مخابرات من»
مراجعه به سامانه اینترنتی my.tci.ir، از منوی اصلی وارد بخش پیشخوان شده و گزینه قبض تجاری را انتخاب کرده و اطلاعات مربوط به قبوض خود را مشاهده یا پرداخت نمائید.
شرکت مخابرات ایران، به طبع منطقه فارس همواره در راستای توسعه خدمات غیرحضوری و جلب رضایت مشترکین گام برداشته و ارائه این سامانه، گامی مؤثر در جهت تحقق این اهداف است.