در راستای افزایش سطح آگاهی مشترکان و ارائه خدمات غیرحضوری آسان، با هدف پاسخگویی به درخواستهای مکرر مشترکان و در راستای توسعه خدمات غیرحضوری، شرکت مخابرات ایران امکان حذف پیامک قبض تلفن ثابت را برای مستاجران فراهم کرده است. در راستای افزایش سطح آگاهی مشترکان و ارائه خدمات غیرحضوری آسان، با هدف پاسخگویی به درخواستهای […]
در راستای افزایش سطح آگاهی مشترکان و ارائه خدمات غیرحضوری آسان، با هدف پاسخگویی به درخواستهای مکرر مشترکان و در راستای توسعه خدمات غیرحضوری، شرکت مخابرات ایران امکان حذف پیامک قبض تلفن ثابت را برای مستاجران فراهم کرده است.
در راستای افزایش سطح آگاهی مشترکان و ارائه خدمات غیرحضوری آسان، با هدف پاسخگویی به درخواستهای مکرر مشترکان و در راستای توسعه خدمات غیرحضوری، شرکت مخابرات ایران امکان حذف پیامک قبض تلفن ثابت را برای مستاجران فراهم کرده است.
برخی از مشترکان، بهویژه مستاجران، پس از جابهجایی محل سکونت همچنان پیامکهای قبض مربوط به تلفن ثابت مکان قبلی را دریافت میکنند، میتوانند با استفاده از یک کد دستوری ساده، شماره همراه خود را از فهرست دریافتکنندگان این پیامکها حذف کنند.
بر اساس این خبر ، مشترکان میتوانند با شمارهگیری کد دستوری *۲۰۲۰# از طریق تلفن همراه و طی چند مرحله ساده، پیامک قبض تلفن ثابت را برای شمارهای که دیگر تحت استفاده آنها نیست، متوقف کنند.
مراحل انجام این فرآیند به شرح زیر است:
شمارهگیری کد دستوری *۲۰۲۰# از طریق تلفن همراه؛ انتخاب گزینه ۵ (ثبت شماره همراه) را انتخاب کنید انتخاب گزینه ۲ (حذف شماره همراه) را انتخاب کنید شماره تلفن موردنظر را به همراه کد شهر وارد کنید پس از طی این مراحل، شماره همراه وارد شده از سامانه ارسال پیامک قبض حذف خواهد شد و دیگر پیامکی در این خصوص دریافت نخواهد کرد.
گفتنی است این امکان، پاسخگوی نیاز مستاجرانی است که پس از تخلیه ملک توسط مستاجر قبلی، همچنان پیامک قبض به شماره آنها ارسال میشود و باعث بروز سردرگمی یا مزاحمت میگردد. شرکت مخابرات با راهاندازی این خدمت تلاش کرده است تا فرآیند مدیریت اطلاعات تماس مشترکان، شفافتر و بهروزتر انجام شود.