در پی نارضایتی مسافران پروازهای هواپیمایی ترکیش از جاماندن بار در استانبول و ارسال با تاخیر به شیراز، جلسهای با حضور مدیرکل فرودگاههای فارس، مدیر جدید ترکیش در شیراز و نمایندگان ایرانایر برگزار و تصمیمات لازم برای حل این مشکل اتخاذ شد. به گزارش پیام خبر، فخرالدین کشاورز، با اشاره به دلایل این مشکل گفت: […]
در پی نارضایتی مسافران پروازهای هواپیمایی ترکیش از جاماندن بار در استانبول و ارسال با تاخیر به شیراز، جلسهای با حضور مدیرکل فرودگاههای فارس، مدیر جدید ترکیش در شیراز و نمایندگان ایرانایر برگزار و تصمیمات لازم برای حل این مشکل اتخاذ شد.
به گزارش پیام خبر، فخرالدین کشاورز، با اشاره به دلایل این مشکل گفت: با افزایش سفرها در مسیر شیراز – استانبول و بالعکس، میزان باری که توسط مسافران تحویل شرکت هواپیمایی میشود، بیش از ظرفیت هواپیماهای بوئینگ ۷۳۷ است و عواملی مانند گرمای هوا نیز بر کاهش ظرفیت جابجایی بار اثرگذار بوده است.
مدیرکل فرودگاههای استان فارس افزود: با تغییر هواپیمای پرواز به ایرباس ۳۲۱، تعداد بستههای بار جامانده از ۵۹۰ به ۱۹۰ بسته کاهش یافت و در جلسه امروز مقرر شد در کوتاهمدت با استفاده از هواپیماهای پهنپیکر، بارهای باقیمانده به شیراز ارسال شود.
کشاورز در پایان تاکید کرد: در بلندمدت با هماهنگی مسئولان ترکیش در استانبول، برنامهریزی برای استفاده از هواپیماهای مناسب در فصول گرم انجام خواهد شد تا مشکلات مشابه تکرار نشود.