در راستای نهضت پاسخگویی و تعامل مستقیم با شهروندان، مدیران شهرداری شیراز در هفته پیش رو از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷، پاسخگوی سؤالات و دغدغههای شهروندان در قالب طرح روی خط شهر هستند. به گزارش پیام خبر، در راستای نهضت پاسخگویی و تعامل مستقیم با شهروندان، مدیران شهرداری شیراز در هفته پیش رو از […]
در راستای نهضت پاسخگویی و تعامل مستقیم با شهروندان، مدیران شهرداری شیراز در هفته پیش رو از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷، پاسخگوی سؤالات و دغدغههای شهروندان در قالب طرح روی خط شهر هستند.
به گزارش پیام خبر، در راستای نهضت پاسخگویی و تعامل مستقیم با شهروندان، مدیران شهرداری شیراز در هفته پیش رو از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷، پاسخگوی سؤالات و دغدغههای شهروندان در قالب طرح روی خط شهر هستند.
این اقدام، فرصتی بیواسطه برای طرح مسائل شهری و دریافت پاسخهای شفاف و سریع از سوی مسئولین مربوطه را فراهم میکند.
برایناساس، اصغر سروی مدیرکل بازرسی و صمد پناهیان رئیس سازمان مدیریت پسماند، در روزهای ۱۸ و ۲۱ مردادماه و روحالله خوشبخت، محمد فرخزاده و محمدعلی چوبینی، معاونان شهردار در حوزههای خدمات شهری، ترافیک و فرهنگی در روزهای ۱۹، ۲۰ و ۲۲ مردادماه از ساعت ۱۰ تا ۱۱ بهصورت تلفنی پاسخگوی سؤالات و مشکلات شهروندان در حوزههای مختلف مدیریت شهری خواهند بود.
برنامه روی خط شهر، گامی عملی در راستای افزایش رضایتمندی شهروندان و ارتقای سطح مشارکت آنها در اداره شهر به شمار میرود.