به منظور تقویت تعامل میان مسئولان و شهروندان، میز خدمت مردمی در مسجد آیتالله ربانی همزمان با برپایی نماز مغرب و عشاء برگزار شد. به گزارش پیام خبر، مصطفی کیانیرحیمی در این خصوص اظهار داشت: هدف از این نشست، شنیدن مستقیم مطالبات مردم و تصمیمگیریهای فوری بود. وی افزود: علاوه بر پاسخگویی به سؤالات، گزارشی […]
به منظور تقویت تعامل میان مسئولان و شهروندان، میز خدمت مردمی در مسجد آیتالله ربانی همزمان با برپایی نماز مغرب و عشاء برگزار شد.
به گزارش پیام خبر، مصطفی کیانیرحیمی در این خصوص اظهار داشت: هدف از این نشست، شنیدن مستقیم مطالبات مردم و تصمیمگیریهای فوری بود. وی افزود: علاوه بر پاسخگویی به سؤالات، گزارشی از دستاوردهای کلان مدیریت شهری و اقدامات انجامشده در حوزه توسعه، شهرسازی، بازآفرینی و هوشمندسازی نیز ارائه شد.
به گفته کیانیرحیمی، در این جلسه آقای مهندس آذری، رئیس کمیته یاوران شورا، نیز حضور داشت و گزارشی از عملکرد این کمیته ارائه داد.
بسیاری از درخواستهای مطرحشده توسط شهروندان، در همان محل بررسی و پاسخ داده شد. کیانیرحیمی در این باره توضیح داد: برای موضوعاتی که نیاز به پیگیری از سوی مدیران کلان شهرداری داشت، هماهنگیهای لازم به صورت تلفنی انجام گرفت. همچنین، موضوعات به صورت مکتوب ثبت شد تا پس از بررسی دقیق، نتیجه به اطلاع شهروندان برسد.
وی افزود: بیشتر مسائل مطرح شده مربوط به حوزههای حمل و نقل و تامین سرانههای شهری بود که با توجه به نظارت من بر سازمان حمل و نقل، با جدیت پیگیری خواهند شد.
در پایان، مصطفی کیانیرحیمی بر آمادگی مدیریت شهری برای حضور در دیگر محافل و مساجد تاکید کرد و گفت: این رویکرد، گامی مؤثر در جهت تقویت اعتماد عمومی و پاسخگویی مسئولان است و ما آمادهایم تا در هر نقطه از شهر، به سؤالات شهروندان پاسخ دهیم.