معاون مشتریان خانگی شرکت مخابرات ایران، گفت: نقش ما در پروژه فیبرنوری تمرکز بر ارتباط مؤثر با مشتریان و جلب رضایت آنها است. هدف ما این است که مشترکان نهتنها از سرویسهای جدید استفاده کنند، بلکه تجربهای خوشایند و پایدار از کیفیت خدمات داشته باشند. مسعود احمدپور، در گفتوگو با خبرنگار سیتنا پیرامون پیشبرد پروژه […]
معاون مشتریان خانگی شرکت مخابرات ایران، گفت: نقش ما در پروژه فیبرنوری تمرکز بر ارتباط مؤثر با مشتریان و جلب رضایت آنها است. هدف ما این است که مشترکان نهتنها از سرویسهای جدید استفاده کنند، بلکه تجربهای خوشایند و پایدار از کیفیت خدمات داشته باشند.
مسعود احمدپور، در گفتوگو با خبرنگار سیتنا پیرامون پیشبرد پروژه جایگزینی کابل مسی با فیبرنوری، تاکید کرد: در پروژه عظیم سواپ، علاوه بر توسعه فنی و زیرساختی، تمرکز اصلی ما بر رضایت مشترکان و ارائه سرویس باکیفیت به خانوادههای ایرانی است.
معاون مشتریان خانگی شرکت مخابرات ایران در حاشیه کنفرانس ملی مخابرات ایران با اشاره به آغاز پروژه «سواپ» (مهاجرت از کابل مسی به فیبر نوری) گفت: شاهد آغاز بزرگترین پروژه مخابراتی سالهای اخیر در کشور هستیم. این پروژه مسیر چندسالهای در پیش دارد تا بتوانیم تمامی مشترکان و شبکه مخابراتی کشور را به بستر فیبرنوری منتقل کنیم.
وی افزود: بخشی از اجرای پروژه ماهیت فنی و عملیاتی دارد که توسط تیمهای شبکه و زیرساخت انجام میشود، اما نقش ما در معاونت مشتریان خانگی تمرکز بر ارتباط مؤثر با مردم و جلب رضایت آنان است. هدف ما این است که مشترکان نهتنها از سرویسهای جدید استفاده کنند، بلکه تجربهای خوشایند و پایدار از کیفیت خدمات داشته باشند.
احمدپور با اشاره به همکاری با شرکت کاراشاب تصریح کرد: در نمایشگاه پیشین تفاهمنامهای با شرکت کاراشاب امضا کردیم. نقش این مجموعه در تحقق اهداف ما برای رضایت مشتریان بسیار مهم است. کاراشاب در زمینه هوشمندسازی فروش، مدیریت شبکه نمایندگان و نظارت بر کیفیت خدمات در کنار ما قرار دارد و به بهبود تجربه مشتریان کمک میکند.
وی تاکید کرد: تمامی فعالیتهای فنی و تجاری شرکت مخابرات در نهایت باید به رضایت یک خانواده ایرانی ختم شود. ما بهدنبال آن هستیم که مشترکان بتوانند با حداکثر سرعت و کیفیت از سرویسهای فیبر نوری بهرهمند شوند. از این رو توسعه شبکه فروش، استفاده از نرمافزارهای بهروز و ابزارهای هوشمند را در اولویت قرار دادهایم.
معاون مشتریان خانگی شرکت مخابرات ایران در پایان گفت: امیدواریم با همکاری تمامی بخشها، بهترین کیفیت خدمات و بالاترین سطح رضایتمندی را برای مشترکان خود به ارمغان بیاوریم.