مسئول برنامه ریزی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری شیراز که در اولین رویداد هوشمندسازی شهر شیراز به ارائه جزئیات اجرایی سازی این ۲ ایده فناورانه پرداخت، ضمن اشاره به چالش های فعلی نظام امدادرسانی کشور، بر حذف شماره های اضطراری پرتعداد فعلی در کشور، بر ایجاد شماره اضطراری عمومی و ایجاد اپلیکیشن هوشمند خدمات […]
مسئول برنامه ریزی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری شیراز که در اولین رویداد هوشمندسازی شهر شیراز به ارائه جزئیات اجرایی سازی این ۲ ایده فناورانه پرداخت، ضمن اشاره به چالش های فعلی نظام امدادرسانی کشور، بر حذف شماره های اضطراری پرتعداد فعلی در کشور، بر ایجاد شماره اضطراری عمومی و ایجاد اپلیکیشن هوشمند خدمات اضطراری(SOS) جهت مدیریت شرایط اضطراری شهروندان تاکید کرد.
به گزارش پیام خبر، در اولین رویداد هوشمندسازی شهر شیراز که با حضور ایده پردازانی از حوزه های مختلف شهرداری و شرکت های دانش بنیان کلانشهر شیراز برگزار گردید، این اداره با ۲ ایده فناورانه هوشمندسازی خدمات امدادی با شماره اضطراری عمومی(SOS)، و همچنین طراحی مرکز هماهنگی عملیات اضطراری شهر شیراز (EOC) منطبق بر استانداردهای بین المللی حضور یافت.
مرتضی مرتضوی، که در این رویداد به ارائه جزئیات اجرایی سازی این ۲ ایده فناورانه پرداخت، ضمن اشاره به چالش های فعلی نظام امدادرسانی کشور، بر حذف شماره های اضطراری پرتعداد فعلی در کشور، بر ایجاد شماره اضطراری عمومی و ایجاد اپلیکیشن هوشمند خدمات اضطراری(SOS) جهت مدیریت شرایط اضطراری شهروندان تاکید کرد.
مسئول برنامه ریزی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری شیراز همچنین ضمن تشریح تجارب کشورهای توسعه یافته و پیشرو در زمینه مدیریت خدمات اضطراری، از ایجاد مرکز هماهنگی عملیات اضطراری(EOC) جهت مدیریت هشدارهای زرد، نارنجی و قرمز با ایجاد وحدت فرماندهی، افزایش هماهنگی، سهولت امدادرسانی، کاهش هزینه، کاهش موازی کاری و دوباره کاری و درنهایت افزایش رضایتمندی شهروندان و امدادرسانان بعنوان راهبردی اساسی در هوشمندسازی خدمات اضطراری کلانشهر شیراز نام برد.