مرکز داده و ساختمان جدید مرکز ارتباط با مشتریان ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب شیراز با حضور مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور افتتاح شد. به گزارش پیام خبر، هاشم امینی، با قدردانی از اقدامات نوآورانه آبفا شیراز، این شهر را «بنچمارک (الگوی برتر) صنعت آب و فاضلاب کشور» دانست و گفت: اگر کارها بر […]
مرکز داده و ساختمان جدید مرکز ارتباط با مشتریان ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب شیراز با حضور مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور افتتاح شد.
به گزارش پیام خبر، هاشم امینی، با قدردانی از اقدامات نوآورانه آبفا شیراز، این شهر را «بنچمارک (الگوی برتر) صنعت آب و فاضلاب کشور» دانست و گفت: اگر کارها بر پایه خرد جمعی، تلاش جهادی و مبانی مهندسی پیش برود، نتایج آن ماندگار خواهد بود. ما ناگزیر هستیم از بهرهبرداری سنتی فاصله بگیریم و به سمت بهرهبرداری نوین برویم.
مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با تاکید بر اهمیت فناوریهای جدید مانند GIS، CRM، نرمافزار مشترکین و سامانه دیدهبان افزود: این مهم است که چه کسانی دادهها را به اطلاعات، اطلاعات را به دانش و دانش را به خرد تبدیل میکنند. کیفیت خدمات به مشترکان باید بهواسطه این فناوریها افزایش یابد.
امینی با اشاره به ظرفیت کارشناسی و زیرساختی شیراز گفت: آبفا شیراز مجموعهای تیزهوش در صنعت آب و فاضلاب است و انتظار من این است که پیشرو و طلایهدار کشور باشد. انسان باید اثری ماندگار خلق کند؛ همانطور که سعدی، حافظ و تختجمشید در این شهر ماندگار شدهاند، کارکنان آبفا نیز باید اثری ماندنی برای مردم شیراز بر جای بگذارند.
تحول دیجیتال در آبفا شیراز با تکیه بر GIS و هوش مصنوعی
بهمن بهروزی با اشاره به اهمیت این ۲ زیرساخت گفت: تمام فرآیندهای ما در حوزه فاضلاب و بهرهبرداری بهصورت کامل بر بستر GIS انجام میشود. نسخه وبGIS در اختیار همه همکاران مرتبط قرار گرفته و کاری که در حوزه شبکه فاضلاب شیراز انجام شده، در سطح صنعت بینظیر است.
مدیرعامل آبفا شیراز در ادامه افزود: شرکت آبفا شیراز مسیر گذار از بهرهبرداری سنتی به بهرهبرداری نوین را با سرعت و دقت دنبال میکند. امروز با استفاده از هوش مصنوعی در تحلیل دادهها و توسعه سامانههای ناوبری، به سمت مدیریت هوشمند شبکه حرکت کردهایم و این مسیر باید بهطور کامل تثبیت شود.
بهروزی با تشریح ویژگیهای مرکز داده جدید گفت: راهاندازی این مرکز، زیرساختی کلیدی برای مدیریت یکپارچه، امن و پایدار دادههای عملیاتی است. از GIS تا دیدهبان، CRM و سامانههای حوادث، در یک ساختار منسجم به هم متصل شدهاند تا بتوانیم سریعتر و دقیقتر خدمترسانی کنیم.
وی همچنین یاد و خاطره شهید خدمت ندا رفیعیپارسا از توانیر را گرامی داشت و گفت ادامه مسیر او در ارتقای فناوری و کیفیت خدمات، وظیفه ماست.
ارتقای پاسخگویی به مردم با افتتاح مرکز ۱۲۲
در آیین افتتاح ساختمان جدید مرکز ارتباط با مشتریان ۱۲۲، هاشم امینی با تقدیر از اقدامات نوآورانه آبفا شیراز گفت: نرمافزارهای مراکز ارتباط با مشتریان باید تقاضامحور باشند. انتظار من از آبفا شیراز بالاست؛ باید به جایی برسید که سامانه بتواند بدون دخالت انسان، حوادث را دریافت، پردازش و برای واحد مربوطه ارسال کند.
وی افزود: شرکتهای دیگر باید کارهای شیراز را ببینند و الگو بگیرند. در حوزه مشترکان لازم است ارتباط انسانی غیرضروری کاهش یابد و پاسخگویی با فناوریهای هوشمند انجام شود. با این خدمات، حال مردم شیراز بهتر خواهد شد و این توفیق بزرگی است که خداوند به شما داده است.