به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاعرسانی سیما، محسن برمهانی معاون سیما در سالروز ارتباطات و روابط عمومی در جمع همکاران روابط عمومی این معاونت، ضمن تبریک این روز به فعالان این عرصه گفت: همواره به اهمیت ارتباطات و روابط عمومی واقف و معتقد هستم اگر این بخش به درستی عمل کند چه بسا خیلی از مشکلات کشور حل می شود.
وی داشتن بصیرت را لازمه مقابله با جنگ شناختی دانست و اظهار کرد: زمانی که مقام معظم رهبری از ضرورت جهاد تبیین صحبت میکنند، روابط عمومیها هم در تحقق این مهم، سهم و نقش دارند.
برمهانی با اشاره به تنوع ماموریتی یک روابط عمومی پویا و کارا بیان کرد: در برخی مجموعهها بازاریابی و تحقیق و توسعه با روابط عمومی قرابت ماموریتی دارد؛ چرا که این واحد موظف است ذائقه و انتظارات مخاطب و مشتری را شناسایی و لحاظ کند در غیر این صورت آن مجموعه با شکست روبرو می شود.
او تاکید کرد: در سازمان صداوسیما هم با ساختار و تشکیلات خاص خود اگر دقیق شویم رابطه بین تولید، پخش و روابط عمومی با هم ممزوج است و باید به این سه گانه مهم توجه شود.
معاون سیما همچنین ادامه داد: همکاران روابط عمومی سیما باید فراتر از شرح وظایف معمول خود، با دریافت بازخور مخاطبان و در تعامل با رسانه ها، خط مشی رسانه ای برای شبکه ها و مراکز معاونت تعریف کنند و در جلب رضایت و اعتماد مخاطبان نقشآفرینی کنند.
وی خاطرنشان کرد: همکاران روابط عمومی باید توجه داشته باشند که صداقت منافی منافع سازمان نیست و اگر اشکالی هم در برنامهای روی آنتن پیش آمد صادقانه توضیح داده و از مشکل پیش آمده عذرخواهی کنیم که این طور حتما به دل مردم هم مینشیند.
در این نشست حمید خواجهنژاد، مدیر روابط عمومی معاونت سیما ضمن تشریح اهم فعالیتهای این واحد گفت: تلاش کردهایم توأمان دغدغه سیما و مخاطب را داشته باشیم و با همافزایی ظرفیتهای سازمان از جمله اداره کل روابط عمومی، شبکه ها و مراکز سیما، ضمن انتقال پیام، انتقال دهنده صدای مخاطب به مدیران سیما هم باشیم.
به گزارش ایسنا، همچنین مسئولان و نمایندگان روابط عمومی شبکه ها و مراکز معاونت سیما، نکات و دغدغه های خود را در این نشست بیان کردند.
انتهای پیام