با توجه به اعلام آمادگی نکردن باشگاهها برای اجرای تبلیغات محیطی لیگ بیست و سوم، اجرای این تبلیغات به طور کامل در اختیار سازمان لیگ فوتبال قرار گرفت. به گزارش ایسنا، سازمان لیگ فوتبال ایران برای تعیین مجری تبلیغات محیطی لیگ بیست و سوم سه دوره مزایده برگزار کرد که آخرین مرحله فراخوان آن در […]
با توجه به اعلام آمادگی نکردن باشگاهها برای اجرای تبلیغات محیطی لیگ بیست و سوم، اجرای این تبلیغات به طور کامل در اختیار سازمان لیگ فوتبال قرار گرفت.
به گزارش ایسنا، سازمان لیگ فوتبال ایران برای تعیین مجری تبلیغات محیطی لیگ بیست و سوم سه دوره مزایده برگزار کرد که آخرین مرحله فراخوان آن در تاریخ ۲۱ فروردین اطلاعرسانی شد.
از آن جایی که در دو فصل اخیر لیگ برتر فوتبال، دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهان اجرای تبلیغات محیطی بازیهای خانگیشان بودند، سازمان لیگ فوتبال در سه مرحله فراخوان، به باشگاههایی که اساسنامهشان اجازه اجرای تبلیغات محیطی را میداد، اعلام کرد که در مزایده شرکت کنند.
با این حال حتی استقلال و پرسپولیس هم در مزایده تعیین مجری تبلیغات محیطی لیگ بیست و سوم شرکت نکردند تا به این ترتیب، تبلیغات محیطی فصل آینده لیگ برتر به طور کامل در اختیار سازمان لیگ فوتبال قرار بگیرد.
همچنین این موضوع به معنای این است که استقلال و پرسپولیس در فصل آینده میزبانی نشستهای خبری دیدارهای خانگی فصل آیندهشان را در اختیار ندارند و این نشستها در سازمان لیگ برگزار میشوند.
انتهای پیام
برچسب های :
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ستهبان نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.