وزیر ارتباطات مالزی هشدار داد اگر فراهم کننده سرویس تلگرام همچنان دعوت این وزارتخانه برای گفت و گو و یافتن راهکاری در خصوص شکایتهای مربوط به امنیت کاربران در این اپلیکیشن را نادیده بگیرد، با اقدام روبرو خواهد شد. به گزارش ایسنا، فهمی فادزیل، وزیر ارتباطات و دیجیتال مالزی گفت: وزارتخانهاش شکایتهای مختلفی درباره خدمات […]
وزیر ارتباطات مالزی هشدار داد اگر فراهم کننده سرویس تلگرام همچنان دعوت این وزارتخانه برای گفت و گو و یافتن راهکاری در خصوص شکایتهای مربوط به امنیت کاربران در این اپلیکیشن را نادیده بگیرد، با اقدام روبرو خواهد شد.
به گزارش ایسنا، فهمی فادزیل، وزیر ارتباطات و دیجیتال مالزی گفت: وزارتخانهاش شکایتهای مختلفی درباره خدمات فراهم شده در این پلتفرم در خصوص ایمنی عمومی، فروش مواد ممنوعه، کلاهبرداران و هرزهنگاری دریافت کرده و این دیدار برای تضمین این که بهترین راهکار، فورا پیدا میشود، حائز اهمیت است.
بر اساس گزارش پایگاه خبری استار، این وزیر مالزیایی در مراسم رونمایی لوگو و موضوع روز ملی سال ۲۰۲۳ اظهار کرد: تصدیق میکنیم که با تلگرام مشکل داریم، با وجود این که از ژانویه تاکنون، از مسئولان تلگرام دعوت کرده ایم جلسهای برگزار کنند، آنها حاضر به همکاری نشده اند. من از کمیسیون ارتباطات و چند رسانه ای مالزی درخواست کردهام اقدامات مناسبی که باید صورت بگیرد را بررسی کنند. توصیه برای اقدامی که باید انجام شود را به این کمیسیون واگذار میکنم. من همچنان منتظر هستم.
فهمی افزود: سایر پلتفرمهای شبکه اجتماعی مانند تیکتاک، فیس بوک و توییتر، مشکل همکاری با این وزارتخانه را نداشتهاند.
انتهای پیام
برچسب های :
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ستهبان نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.