به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین نشست هم اندیشی مبلغان و فعالان عرصه تبلیغ بین الملل به میزبانی اداره امور بین الملل دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار شد. در این جلسه مبلغانی از حوزههای مختلف زبانی و جغرافیایی به بیان دغدغهها و دیدگاههای خود پیرامون زمینهها و فرصتهای تبلیغ در عرصه بین الملل به ویژه آسیای […]
به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین نشست هم اندیشی مبلغان و فعالان عرصه تبلیغ بین الملل به میزبانی اداره امور بین الملل دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار شد.
در این جلسه مبلغانی از حوزههای مختلف زبانی و جغرافیایی به بیان دغدغهها و دیدگاههای خود پیرامون زمینهها و فرصتهای تبلیغ در عرصه بین الملل به ویژه آسیای میانه پرداخته و تجربیات خود در مواجهه با سازمانها و نهادهای رسمی در امر تبلیغ را به اشتراک گذاشتند.
در ادامه ضمن ارزیابی انتقادی وضعیت موجود کنشگری در تبلیغ بین الملل و پشتیبانیهای نابسامان از این مهم، بر ضرورت شکل گیری شبکه تبلیغی منسجم و هم افزا ناظر بر جغرافیای متنوع فرهنگی تأکید شد.
در بیان بایستههای آن ایجاد اتاق فکر، طرح ریزی روشن ناظر به آینده و متعاقباً صورت بندی دقیق مسائل، اهداف، استراتژیها و برنامههای تبلیغی مبتنی بر مخاطب بین الملل است.
درپایان تمرکز بر مخاطب کودک و نوجوان در فعالیت تبلیغی بین الملل به عنوان یک اولویت مهم فراموش شده، مطرح و رصد و شناسایی فعالان حوزه کودک و نوجوان در اتصال با شبکه مبلغین دینی زبان دان، به عنوان مقدمه ضروری تحقق تبلیغ حرفه ای ویژه این گروههای سنی در کشورهای مختلف، تاکید شد.
برچسب های :
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ستهبان نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.