به گزارش خبرنگار مهر، سید جمال وزیری بعد از ظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان به میزبانی این اداره کل ضمن بیان اینکه مدرسه در مسیر تحول یکی از راهکارهای تحقق سند تحول بنیادین است آن هم سندی که باید در مدارس اجرا شود، تاکید کرد: مدرسه […]
به گزارش خبرنگار مهر، سید جمال وزیری بعد از ظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان به میزبانی این اداره کل ضمن بیان اینکه مدرسه در مسیر تحول یکی از راهکارهای تحقق سند تحول بنیادین است آن هم سندی که باید در مدارس اجرا شود، تاکید کرد: مدرسه یک سازمان راهبردی و استراتژیک است و امروز نقطه برنامهریزی دشمن هم مدرسه است، بنابراین مدرسه را به عنوان یک سازمان یادگیرنده میدانیم و آموزش و پرورش یک سازمان یادگیرنده است.
وی با بیان اینکه امکانات توانمندی نمیآورد بلکه توانایی است که امکانات میسازد لذا اگر فردی در سازمان بودیم که دغدغه تحول داشتیم، تحول خود به خود پدید میآید، افزود: یکی از ویژگیهای مهم سازمانهای یادگیرنده هم آموزندگی، هم سرشتی، هم فکری است. بنابراین سازمان یادگیرنده یک سازمان اثر گذار، تصمیم ساز و پاسخگو است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه رقابت به معنای مثبت و سازنده، اثرگذاری، توانمندی و هم سرشتی از دیگر خصوصیات سازمان یادگیرنده است، تاکید کرد: نصیحت تکراری، تذکر مداوم، سرزنش، منت گذاشتن، مقایسه کردن، برچسب منفی، پیش بینی منفی از آفتهای سازمانهای یادگیرنده است.
وزیری با بیان اینکه نقد، محبت بدون هزینه است، آدم بدون برنامه، آدم بدون کارنامه است، آدم بدون برنامه در سرزمین آرزوهای سوخته خویش به سر میبرد، بیان کرد: کاری کنیم که افراد با ما کار کردن را تجربه کنند نه برای ما کار کردن را. تمام تلاش خود را برای پیشبرد نظام تعلیم و تربیت معطوف کنیم.
برچسب های :
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ستهبان نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.