شهردار کلانشهر شیراز، در جریان بازدید سرزده از شهرداری منطقه ۳، با تاکید بر احترام به کارکنان و تقویت همدلی سازمانی، بر این نکته تصریح کرد که خدمت شایسته به شهروندان، از دل مجموعهای پویا و همدل شکل میگیرد؛ مجموعهای که کرامت نیروی انسانی و رضایت مردمی را در اولویت خود قرار داده است.
[…]
شهردار کلانشهر شیراز، در جریان بازدید سرزده از شهرداری منطقه ۳، با تاکید بر احترام به کارکنان و تقویت همدلی سازمانی، بر این نکته تصریح کرد که خدمت شایسته به شهروندان، از دل مجموعهای پویا و همدل شکل میگیرد؛ مجموعهای که کرامت نیروی انسانی و رضایت مردمی را در اولویت خود قرار داده است.
به گزارش پیام خبر، محمدحسن اسدی، در بازدیدی پیشبینینشده از شهرداری منطقه ۳، فعالیتهای این مجموعه را از نزدیک مورد ارزیابی قرار داد.
شهردار کلانشهر شیراز، ضمن بررسی درخواستها و مسائل مطرح شده توسط شهروندان، بر اهمیت تسریع در روند ارائه خدمات بر اساس ظرفیتهای قانونی تاکید کرد.
وی با اشاره به طرح پیوند و رویکرد تکریم ارباب رجوع، دیدار چهره به چهره با مردم را زمینهساز درک بهتر نیازهای شهروندان دانست.
اسدی همچنین تصریح کرد: مجموعه شهرداری باید مانند یک خانواده بزرگ، بر پایه همدلی و اعتماد متقابل فعالیت کند تا خدمترسانی مطلوب میسر شود.
وی افزود: تکریم سرمایه انسانی نه تنها احترام به کارکنان است، بلکه تضمینکننده کیفیت ارائه خدمات به مردم نیز هست.
این مقام ارشد شهری ادامه داد: اتحاد مدیران و کارکنان، رمز موفقیت در حل مسائل شهری است و این همافزایی موجب حرکت رو به جلو خواهد شد.
شهردار شیراز اعلام کرد: شهرداری منطقه ۳ به عنوان یکی از مناطق مهم و نگین گردشگری شیراز باید الگوی همدلی و پاسخگویی باشد.
اسدی تاکید کرد: خدمت شایسته زمانی محقق میشود که همکاران ما نیز احساس رضایت و تعلق داشته باشند؛ چراکه رضایت مردم در گرو رضایت و کرامت کارکنان است.