در راستای نهضت پاسخگویی و تعامل مستقیم با شهروندان، مدیران شهرداری شیراز در هفته پیش رو از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷، پاسخگوی سؤالات و دغدغههای شهروندان در قالب طرح روی خط شهر هستند.
به گزارش پیام خبر، در راستای نهضت پاسخگویی و تعامل مستقیم با شهروندان، مدیران شهرداری شیراز در هفته پیش رو […]
در راستای نهضت پاسخگویی و تعامل مستقیم با شهروندان، مدیران شهرداری شیراز در هفته پیش رو از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷، پاسخگوی سؤالات و دغدغههای شهروندان در قالب طرح روی خط شهر هستند.
به گزارش پیام خبر، در راستای نهضت پاسخگویی و تعامل مستقیم با شهروندان، مدیران شهرداری شیراز در هفته پیش رو از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷، پاسخگوی سؤالات و دغدغههای شهروندان در قالب طرح روی خط شهر هستند.
این اقدام، فرصتی بیواسطه برای طرح مسائل شهری و دریافت پاسخهای شفاف و سریع از سوی مسئولین مربوطه را فراهم میکند.
روحالله خوشبخت، محمد فرجزاده و محمدعلی چوبینی، معاونان شهردار شیراز در معاونت محیط زیست و خدمات شهری، حملونقل و ترافیک و فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، در روزهای ۱۹، ۲۰ و ۲۲ مهرماه و صمد پناهیان و حمید کشتکار، رؤسای سازمانهای مدیریت پسماند و سیما منظر و فضای سبز شهری، در روز ۲۱ و ۲۳ مهرماه از ساعت ۱۰ تا ۱۱ بهصورت تلفنی پاسخگوی سؤالات و مشکلات شهروندان در حوزههای مختلف مدیریت شهری خواهند بود.
برنامه روی خط شهر، گامی عملی در راستای افزایش رضایتمندی شهروندان و ارتقای سطح مشارکت آنها در اداره شهر به شمار میرود.
همچنین اعضای شورای اسلامی شهر شیراز در هفته آتی مستقیماً پاسخگوی مسائل و دغدغههای شهروندان از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ خواهند بود.
محمدتقی تذروی نایبرئیس شورای اسلامی شهر و سید ابراهیم حسینی رئیس شورای اسلامی شهر، به ترتیب ناظرین در شهرداری مناطق ۲ و ۱۱ شیراز، بهصورت تلفنی در ساعت ۱۱ تا ۱۲ در روزهای ۲۰ و ۲۲ مهرماه پاسخگوی سؤالات، پیشنهادات و مشکلات شهروندان در حوزههای مختلف مدیریت شهری از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ خواهند بود.
این اقدام، گامی مهم در راستای افزایش اعتماد عمومی، ارتقای سطح مشارکت شهروندان در اداره شهر و بهبود فرآیند تصمیمگیری در شورای اسلامی شهر محسوب میشود.