مدیرکل روابطعمومی و ارتباطات مردمی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در جریان بازدید از مرکز ارتباط با مشتریان (سامانه ۱۲۲) شرکت آبفای استان فارس با قدردانی از روند روبهرشدی که این مجموعه در یکسال گذشته تجربه کرده است، گفت: از سال گذشته تاکنون این مرکز یک جهش تحسینبرانگیز داشته و پیشرفت آن در کشور […]
مدیرکل روابطعمومی و ارتباطات مردمی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در جریان بازدید از مرکز ارتباط با مشتریان (سامانه ۱۲۲) شرکت آبفای استان فارس با قدردانی از روند روبهرشدی که این مجموعه در یکسال گذشته تجربه کرده است، گفت: از سال گذشته تاکنون این مرکز یک جهش تحسینبرانگیز داشته و پیشرفت آن در کشور مثالزدنی است که این موضوع نشاگر مدیریت صحیح و کار اصولی در این شرکت است.
به گزارش پیام خبر، مهدی بختی در جریان بازدید از مرکز ارتباط با مشتریان (سامانه ۱۲۲) شرکت آبفای استان فارس با قدردانی از روند روبهرشدی که این مجموعه در یکسال گذشته تجربه کرده است، گفت: از سال گذشته تاکنون این مرکز یک جهش تحسینبرانگیز داشته و پیشرفت آن در کشور مثالزدنی است که این موضوع نشاگر مدیریت صحیح و کار اصولی در این شرکت است.
مدیرکل روابطعمومی و ارتباطات مردمی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با تشریح جایگاه این مراکز افزود: مراکز ۱۲۲ در واقع تبسنج شرکتها هستند و هر اندازه این سامانه فعال، دقیق و بهروز باشد، سایر بخشهای شرکت نیز از پویایی و مدیریت مؤثر برخوردار خواهند بود
بختی بر ضرورت چابکسازی فرآیندهای درونسازمانی تاکید کرد و اظهار داشت: تحقق موفقیت زمانی ممکن است که فرآیندهای داخلی شرکت چابک و بهروز باشند.
او وضعیت رفاهی و روحی کارکنان این مراکز را کلیدی دانست و گفت: حال خوب کارکنان مراکز ۱۲۲ مستقیماً به کیفیت پاسخگویی، کاهش نارضایتیها و افزایش رضایتمندی عمومی منجر میشود.
وی افزود: آرامش آبی امروز فارس اتفاقی نیست؛ این آرامش نشان میدهد مدیریت آبرسانی در استان بهصورت حرفهای، برنامهمحور و دقیق انجام میشود.
گفتنی است مدیرکل روابط عمومی آبفای کشور در سفر خود به استان فارس از واحد تلهمتری شرکت آبفای استان فارس نیز بازدید کرد.
در ابتدای این نشست، محمدعلی قلندری گزارشی جامع از سیمای شرکت، عملکرد سالانه و چالشهای موجود ارائه کرد و با اشاره به وسعت پوشش خدمات آبفا فارس، گفت: استان فارس از نظر تعداد شهر، بزرگترین استان کشور است و همین گستردگی جغرافیایی، پیچیدگیها و مسئولیتهای سنگینی را در حوزه آبرسانی ایجاد میکند.
قائممقام شرکت آبفا استان فارس با مرور عملکرد این شرکت از سال ۱۴۰۳ تاکنون، تابستان گذشته را یکی از آرامترین دورههای آبرسانی در استان دانست و اظهار داشت: بهواسطه پیشبینیهای دقیق فنی و مهندسی و اقدامات کارشناسی در حوزه مدیریت مصرف، بدون هیچ تنش جدی از اوج مصرف عبور کردیم.
قائم مقام شرکت آبفا استان فارس همچنین کسب رتبه نخست این شرکت در جشنواره شهید رجایی در استان فارس را حاصل هماهنگی، تلاش و برنامهریزی دقیق این مجموعه عنوان کرد.
قلندری در ادامه توضیحات خود به عملکرد شرکت در بخش CRM و سامانه ۱۲۲ پرداخت و با اشاره به ارتقای زیرساختها، کیفیت پاسخگویی و تسریع در رسیدگی به درخواستها، این سامانه را یکی از محورهای اصلی تحول در آبفا فارس دانست.
وی با تاکید بر ارتقای شاخصهای نظارت، توسعه زیرساختهای فنی و برنامهریزی برای بهرهگیری از فناوریهای نوین، از ادامه مسیر رشد، بهبود و حرفهایسازی فرآیندهای ارتباط با مشترکین خبر داد.
در پایان این نشست، علینقی دهقانی مدیر سامانه ارتباط با مشتریان (۱۲۲) شرکت آبفا فارس گزارشی از عملکرد دفتر CRM و برنامههای آتی این دفتر ارائه کرد.
گفتنی است مهدی بختی در ادامه از واحد تله متری(سامانه نظارت، پایش و کنترل از راه دور تاسیسات آبرسانی) شرکت آبفا استان فارس هم بازدید کرد.